Én személy szerint tegnapelőtt tapasztaltam, hogy a lépcsőházban lecsapódott a biztosíték, ma a mobilszolgáltató üzletében nem működött az internetes rendszer, és extrém hosszú ideig tartott az ügyintézés… Ha tudjuk, miben „ludas” a retrográd időszak, nem siettetünk semmit, és nem ripakodunk rá a másikra, mert nem feltétlen ő a hibás.
Félreértések adódhatnak a levelezésekben, internetes rendelésekben, szállításban, amik aztán nagyobb vitát is gerjeszthetnek (pl. kiszállítási, vagy garanciális kérdésekben). Az is előfordulhat, hogy egy üzenet nem épp akkor megy el, amikor szeretnénk, vagy nem a megfelelő személynél landol. Akinek kétes dolgai, titkai, fontos közlendői vannak, annak érdemes vagy hallgatni (a belső sugallataira is!), vagy többször megnézni, hogy ki a címzett, mert most aztán kifejezetten kibukhatnak, (főleg társadalmi szinten) olyan hazugságok, amik lavinát indíthatnak el.
Akkor mégis mire jó akkor ez az időszak? – merülhet fel a kérdés.
Most érezhetjük azt is, kik azok, akikre mindig számíthattunk, akikben bízhattunk, akik ott voltak mellettünk nehéz időkben, mi magunk pedig kikhez vagyunk őszinték, és hogyan tudunk segíteni azoknak, akik már nem félnek segítséget kérni.